Samstag, 27. Juli 2013




مریدان جملگی جامه زتن بدریده‌اند و سر به بیابان گذاشته‌اند و شیخ ذاکری نیز اندر توهمی بس عظیم !

راویان سخن و ناقلان اخبار بدین گونه تعریف کنند از حال شیخ که گویا نامبرده همچنان در وخامت اوضاع گریبانگیر بوده و است آنچه بر وی افاقه نکرده است و نکند ، علاج است و نوشدارو !
شیخ در گذشته به تفرج قدم رنجه‌ای داشته ست بهر تغییر حال و هوا و از سر به در کردن یکنواختگی زندگی که در این تفرج خودرا به ناگاه و به دنبال خلق رفته  در نمایشگاه هوانوردی آلمان می‌یابد و از آن لذت نیز می‌برد.
اما آنچه که اکنون برای شیخ ذاکری وبال گردن شده است و عقل از کفش بیرون نموده است ؛ متوهم شدن به این است که گویا آنجا که گام نهاده است ، هرگز نمایشگاه هوانوردی آلمان در فرنگستان نبوده و چنین ادعا کند که آن مکان ، سرزمین از ماه بهتران و گویا سازمان ناسا در بلاد آمریکاست !
حال آنکه شیخ ما زمانی تازیانه به دست داشت (مدت یازده سال بازجوی وزارت اطلاعات) بهر به سخن درآوردن دگر اندیشان و مخالفین مقام عظمی و همواره در اندیشه بود تا اتهامی از جنس همکاری با شیطان بزرگ آمریکا به قول ایشان و مقام عظمی به این دگر اندیشان بچسپاند و یادمان نرود که شیخ ذاکری همواره با جعل نام و نشان خود ، در صفوف مرگ بر آمریکا گویان حضور چشمگیر میداشت و صدالبته که سهمیه ساندیس ایشان نیز مرفه بود و لایتغیر !
اکنون شیخ که گویا فیلش یاد USA کرده است (البته شیخ فیل هم ندارد) ، در میان تب و لرز شدید بیماری خویش ، دلش هوای این کرده است که خودرا در آن بلاد که قبلا بلاد کفر و ایدز و رسوایی می‌نامیدش فرض کند و صد مغابن و حیف که حتی اگر شیخ حالش اینچنین آشفته و دگرگون هم نبود ، باز ایشان را به آن دیار و بلاد راه نمی‌دادند و نمی‌دهند.
 بهر تکمیل این روایت و بیشتر دانستن شما نیکان از حال و قضیه ، لطفا به لینک ذیل رجوع نموده و بیشتر از روایت بنده را بخوانید و بدانید !
http://zakerinews.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF

Keine Kommentare: